- ارزیابی داوطلبان، پیشرفت تحصیلی دانشجویان، هیات علمی در آموزش عالی
- رویکردهای سنجش داوطلبان در ورود به آموزش عالی
- سنجش برای یادگیری، به مثابه یادگیری و از یادگیری
- ارزیابی فرآیندهای یاددهی – یادگیری به منظور بهبود کیفیت
- ارزیابی، توسعه و تقویت توانمندی های حرفه ای اعضاء هیات علمی و سایر اعضاء و منابع انسانی دانشگاهی
- مبانی، رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی
- از ارزیابی درونی و برونی تا اقدام برای بهبود کیفیت
- رویکردها و الگوهای ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی (باز، برخط، ازراه دور، انعطاف پذیر، حضوری و …)
- ارزیابی سیستم ها، برنامه های درسی و آموزشی در آموزش عالی
- ارزیابی کیفیت محیط یادگیری در سطح گروه آموزشی، دانشکده، دانشگاه و نظام های آموزش عالی
- ارزیابی و بهبود برنامه های درسی
- ارزیابی سیستم های یادگیری الکترونیکی
- سیاستگذاری، برنامه ریزی برای ارزیابی جهت اقدام برای بهبودی
- نقش فرهنگ ارزیابی در بهبود کیفیت دانشگاهی
- سیاست گذاری و برنامه ریزی برای ارزیابی و اقدام برای بهبود کیفیت در آموزش عالی
- اشاعه فرهنگ کیفیت و ساختارسازی برای ارزیابی کیفیت
- ساختارسازی ، سازماندهی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز ارزیابی کیفیت
- همکاریهای ملی، منطقه ای و بین المللی در ارزشیابی آموزش عالی
- همکاری های ملی و بین المللی در ارزیابی و ارتقای کیفیت
سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظامهای دانشگاهی
برگزار کننده: دانشگاه تربیت مدرس
مکان برگزاری: تهران - دانشگاه تربیت مدرس
امکان ارسال مقاله: بله
مکان برگزاری: تهران - دانشگاه تربیت مدرس
امکان ارسال مقاله: بله
حوزه های تحت پوشش: علوم تربیتی و آموزشی
تاریخ های مهم
تاریخ برگزاری: 7 و 8 اردیبهشت 1395
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:
15 آذر 94
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 30 آذر 94
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 30 بهمن 94
اعلام نتایج داوری اصل مقالات: 25 اسفند 94
اطلاعات تماس
دبیر علمی کنفرانس: دکتر جواد حاتمی
دبیر اجرایی کنفرانس: دکتر محمد حسن زاده
تلفن تماس با دبیرخانه: 82884141-021
وب سایت همایش: qaus2016.modares.ac.ir
ایمیل: Qaus2016@modares.ac.ir
محورهای همایش