روند ارزیابی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان با نظم و دقت در حال اجراست/ ثبت نام 6 هزار و 92 نفر برای مصاحبه شغل معلمی در تهران
رئیس اداره ارزیابی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با اشاره به روند مطلوب انجام معاینات پزشکی و ارزیابی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان ، بر ضرورت تکریم داوطلبان، حفظ مستندات و رعایت کامل ضوابط در مراحل ارزیابی تأکید کرد.
مظهر مقدمیفر در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با تشکر از همراهی شبانهروزی مسئولان و همکاران کانونهای مختلف برای مصاحبه و ارزیابی داوطلبان شغل معلمی، از برگزاری دقیق و منظم فرآیند ارزیابی در مراکز پردیسهای تهران خبر داد.
وی با بیان اینکه عوامل اجرایی، مستندات و مراحل ارزیابی بهصورت کامل مشخص شدهاند، گفت: در شهر تهران جلسات اجرایی برگزار شده و تاکنون حدود ۱۰۰۰ نفر از داوطلبان در معاینات پزشکی شرکت کردهاند. همچنین مقرر شده روزانه حدود ۳۰۰ نفر جهت انجام مراحل پزشکی و گزینش در این مراکز پذیرش شوند.
مقدمیفر با تأکید بر لزوم تکریم داوطلبان و خانوادههای آنان، افزود: همه فرآیندها باید با احترام کامل و حفظ کرامت افراد انجام شود. همچنین برگههای ثبت اطلاعات به اندازه کافی در اختیار مراکز قرار گرفته و شمارهگذاری و ثبت آنها با دقت دنبال میشود.
وی خاطرنشان کرد: سناریوهای مربوط به آزمونها روزانه بهصورت محرمانه توسط حراست به عوامل اجرایی تحویل داده میشود و حفظ امنیت این اسناد بسیار حائز اهمیت است.
رییس ارزیابی دانشگاه فرهنگیان استان تهران ادامه داد: برای تدارکات و پذیرایی از داوطلبان و همراهان نیز با دقت و رعایت اصول مالی و اداری عمل می شود تا مشکلی برای مسئولان و مجموعه دانشگاه پیش نیاید.
به گفته مقدمیفر، تاکنون ۶ هزار و ۹۲ نفر برای مصاحبه شغل معلمی ثبت نام کردهاند.
وی تصریح کرد: سامانه ارزیابی بهگونهای طراحی شده که اگر داوطلبی در روز مشخص موفق به انجام معاینات پزشکی نشود، میتواند روز بعد مراجعه کند و مشکلی در روند ثبتنام ایجاد نخواهد شد.
مقدمیفر با اشاره به ضرورت ثبت دقیق برگههای گروهی، تحلیلی و روانشناختی تأکید کرد: ارزیابان موظفند این مراحل را روزانه کامل و دقیق انجام دهند. چنانچه نقصی در مدارک باشد، داوطلب نباید از حوزه خارج شود تا نواقص برطرف شود.
در پایان، وی با اشاره به اهمیت نگهداری مستندات فیزیکی در مراکز ارزیابی اظهار کرد: همه برگههای ثبت گروهی و تمرینهای تحلیلی باید با شماره مشخص در حوزه نگهداری شود تا در صورت بروز شکایت یا نیاز به مراجعه مجدد، دسترسی سریع فراهم باشد.