مدیریت امور پردیس های استان تهران

رییس دانشگاه فرهنگیان در تجمع حمایت از سپاه پاسداران عنوان کرد:

برای جانفشانی و حفظ کیان نظام مقدس آماده ایم و پشت سر سپاه حرکت خواهیم کرد

همگام با دیگر اقشار ایران اسلامی، تجمع اعتراض آمیز دانشگاه فرهنگیان در محکومیت رفتار خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست " سازمان های تروریستی خارجی"و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور دکتر خنیفر رییس دانشگاه  و همکاران سازمان مرکزی در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این تجمع دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز تاسف از وقوع سیل در 24 استان کشور، انسجام ملی و حضور همراه ارتش، سپاه و بسیج در این اتفاق تلخ را  از مواردی دانست که تلخی این حادثه را نزد مردم تحمل پذیرتر کرده بود.

وی این تجمع را تجمعی ارزشمند، مبارک و به جا در محکومیت نظام سلطه و هژمونی تمامیت طلب امریکا برشمرد و افزود: امریکا از امروز دشمن ما نبوده بلکه دشمنی دیرینه است و در روحیه آن دفاع و رحم نیست بلکه سلطه خواهی و تجاوز طلبی در ادبیات انان گسترش یافته  است.

دکتر خنیفر ضمن محکومیت قلبی حرکت مذبوحانه اخیر امریکا نسبت به مقدس ترین نهاد پس از انقلاب، اظهار کرد: هنوز خون شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بر خاک ما جاری و این امنیت مدیون آن خون ها، رشادت ها  و بزرگ مردی هاست. 

وی با بیان اینکه خفت بارتر از آن، تحریم بانک ها در کمک به سیل زده ها بود که دنیا در برابر آن موضع گرفت، تصریح کرد:  بویژه انسان های آزاد اندیش میدان سیاست و تحلیل، با این حرکت  به ریش امریکا می خندند که توان مقابله ندارد به میدان نمی اید و کار مذبوحانه انجام می دهد و طرفی نخواهد بست.

رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تاریخ نشان داده است هرگاه این ملت مورد تهدید قرار بگیرند مشت بسته می شود، با این ملت شوخی نکنید، گفت: همین خانواده فرهنگیان؛ 34 هزار شهید دانش آموز و 4 هزار شهید معلم و 1200 دانشجو معلم تقدیم کرده و افتخار می کنیم؛ اکنون نیز به میدان می آییم و پشت نظام مقدس و مقام معظم رهبری، دولت و تمام ارکان نظام هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که پشت ولایت باشیم و اعتقاد، دین و باورهای ارزشی را حفظ کنیم، هیچ دشمنی توان مقابله با این ملت را نخواهد داشت، این را ثابت کرده و ثابت خواهیم کرد.

دکتر خنیفر  با اشاره به سپاه پاسداران به عنوان نیرویی که بدون هیچ توقع و محاسبه ای در زمان جنگ در مقابل تمام گلوله ها و ترکش ها سینه سپر کرد، افزود: برای جانفشانی  و حفظ کیان نظام مقدس آماده ایم و پشت سر سپاه حرکت خواهیم کرد، همانگونه  که بچه های سپاه آغوش خود را برای مردم سیل زده باز کردند.

وی با اشاره به انسجام مثال زدنی ملت ایران، ادامه داد: برای پشت سرگذاشتن فاصله های اقتصادی، صنعتی، آموزشی و ... فقط کافی است این انسجام را در فرزندان نهادینه کنیم، نگران نسلی هستم که به ما سپرده اند و در مدارس بسر می برند، نسل پرسشگر که باید توجیه شوند، آرمان ها را در دل آنان زنده نگه داشت و دشمن شناسی را یاد داد.

رییس دانشگاه فرهنگیان در پایان تاکیدکرد: در مسیر ولایت و حمایت و اطاعت از مقام معظم رهبری، آرمان های انقلاب و شهدای بزرگ؛ بوده، هستیم و خواهیم بود.

در پایان این مراسم بیانیه بسیج کارکنان، اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در اعلام حمایت از سپاه و محکومیت حرکت اخیر امریکا از سوی نمایندگان آنان قرائت شد.


نظرات کاربران