مدیریت امور پردیس های استان تهران

استاندار تهران در دیدار با سرپرست و معاونان مدیریت پردیس های استان تهران:

هیچ کاری در کشور به اندازه تربیت معلم مهم نیست
ضرورت جذب دانشجو معلم بیشتر در استان تهران


به گزارش روابط عمومی مدیریت پردیس های استان تهران،  بعد از ظهر شنبه 18 اسفند ماه، دکتر پرویز انصاری راد سرپرست مدیریت به همراه معاونان استان و روسای پردیس ها و مراکز با دکتر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دفتر استانداری دیدار کردند.
در این دیدار دکتر محسنی با بیان خوشحالی از برگزاری این دیدار، تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم کشور بر عهده شما در تربیت معلم است و در جمع شما بودن را توفیق می دانم.
وی افزود: متاسفانه نقشه راه علمی و کارشناسی شده هنوز ترسیم نکرده ایم؛ در بعد فردی افتخارات خوبی کسب کرده ایم اما در رشد همه جانبه به توفیقاتی نرسیده ایم که البته آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش تحولات بسیار خوبی در ابعاد مختلف در آموزش و پرورش ایجاد کرده است.
استاندار تهران با بیان اینکه آموزش، امنیت و سلامت از منظر پیشگیری از وظایف اصلی حاکمیتی است، تصریح کرد: برای این وظایف حاکمیتی هر چه منابع و امکانات اختصاص دهیم، کم است و سرمایه گذاری محسوب می شود.
دکتر محسنی افزود: دانشگاه فرهنگیان برای ویژگی ها و ماموریت های خاصی تاسیس شده است و این دانشگاه به تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، رشد و تکامل همه جانبه و اصلاح جامعه کمک های بی بدیلی می کند.
استاندار تهران در ادامه به ویژگی های جمعیتی در استان تهران پرداخت و افزود: تراکم دانش آموزان در کلاس درس در شهرستان های تهران 34 نفر است که میانگین آن در کشور 24 نفر است و در دانشگاه فرهنگیان استان تهران باید بر اساس نیاز و نیز تحقیقات پژوهشی، دانشجو معلم بیشتری جذب شود.
وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان با تمام دانشگاه ها متفاوت است و هیچ کاری در کشور به اندازه تربیت معلم مهم نیست و این دانشگاه از مکان های استراتژیک و حساس کشور است.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد جلسه هیات امنای استان تهران در اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز معلم با حضور مسئولان ارشد این استان برگزار شود.


نظرات کاربران