مدیریت امور پردیس های استان تهران

دکتر انصاری راد در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خواستار شد:

بازگرداندن مراکز جداشده تربیت معلم تهران به دانشگاه فرهنگیان و اختصاص فضای آموزشی به تربیت معلم

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت پردیس های استان تهران، دکتر پرویز انصاری راد سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران در دیدار با عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران که عصر شنبه ۵ اسفند ماه در دفتر  مدیرکل تهران برگزار شد، با تقدیر از همکارهای مطلوب اداره کل با دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم شایسته برای آموزش و پرورش است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

وی افزود: آموزش و پرورش نیازمند نیروی انسانی است و معلمان بسیاری در شرف بازنشستگی هستند و در این راستا دانشگاه فرهنگیان امسال ۴۱ هزار و سال آینده نزدیک به ۵۵ هزار دانشجو معلم جذب خواهد کرد.

دکتر انصاری راد ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان استان تهران، بیش از ۸۵۰۰ دانشجو دارد  که ۵۵۰۰ دانشجو معلم پیوسته و ۳۰۰۰ هزار مهارت آموز را شامل می شود.

سرپرست پردیس های استان تهران با بیان اینکه در سال آینده نزدیک به ۴۰۰ دانشجو فارغ التحصیل خواهند شد، افزود: متاسفانه در سال ۹۴ تعداد کمی دانشجو جذب شد و دلیل تعداد کم فارغ التحصیل به این خاطر است.

دکتر انصاری راد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان تهران، تصریح کرد: هم اکنون مدیریت استان تهران در مرکز شهدای مکه استقرار یافته و کمبود فضای آموزشی و کلاس درس داریم و درخواست می کنیم که برخی از مراکز قدیمی تربیت معلم تهران همچون بلال حبشی در خیابان وحدت اسلامی و شهید رجایی در محله زینبیه خاقانی تهران به دانشگاه فرهنگیان بازگردد.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور شورای هماهنگی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان تهران تشکیل شده است، خطاب به مدیر کل تصریح کرد: شما نایب ریس هیات امنا هستید و خواستار تشکیل جلسات و درخواست اختصاص بودجه استانی به دانشگاه فرهنگیان هستیم.

در ادامه دکتر انصاری راد، مطالبی در خصوص ارتباط با روسای مناطق آموزش و پرورش تهران، توجه به کارورزی دانشجو معلمان، حضور در شورای آموزش و پرورش به عنوان عضو حقوقی، موافقت با تمدید ماموران اداری و نیز تفاهم نامه جدید با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد.

 

 


نظرات کاربران