مدیریت امور پردیس های استان تهران

برگزاری مراسم روز بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در پردیس شهید مفتح شهر ری

روز 27 آذر ماه و در سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، دکتر انصاری راد با حضور در پردیس شهید مفتح به دلیل نامگذاری این روز به نام " روز وحدت حوزه و دانشگاه " اشاره نمود و افزود : "با وحدت حوزه و دانشگاه می توانیم به اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت کشور نایل گردیم.در این راستا اجماع همگانی ضروری است و حوزه در بخش فرهنگی می تواند باعث رشد و تعالی دانشجو معلمانی گردد که عهده دار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم خواهند بود . عرصه های فرهنگی و تربیتی با توجه به تاثیر گذاری این حوزه ها و با توجه به شرایط امروزی جامعه جزو موضعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود."

دکتر بلاغی ضمن تشکر از حضور گسترده اساتید ، کارکنان و دانشجومعلمان پردیس به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه و نقش آن در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

سخنران ویژه مراسم دکتر محمد صادق مفتح فرزند شهید والامقام آیت الله دکتر محمد مفتح بود.

در این مراسم که جمعی از مسولان نهادهای مختلف شهر ری ، طلاب حوزه علمیه نیز شرکت داشتند دانشجو معلم رسول احمدی به مناسبت رحلت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه (س) به مداحی و روضه خوانی پرداخت.

در پایان مراسم و قبل از اقامه نماز جماعت شرگت کنندگان با حضور در بوستان شهدای تربیت معلم و نثار شاخه گل بر مزار شهدای گمنام به روح ارواح طیبه شهدا و امام راحل (ره) ادای احترام نمودند.


نظرات کاربران