مدیریت امور پردیس های استان تهران

شروع فرآیند ارزیابی و عملکرد کارکنان

شروع فرآیند ارزیابی و عملکرد کارکنان

ا سلام و احترام

 

 ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین قدردانی از تلاش های به عمل آمده در سال تحصیلی 98– 1397، به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند:

 

بخشنامه ارزیابی عملکرد سالانه دانشگاه فرهنگیان با شماره 730 /9087/ 50000  در تاریخ 1398/06/16 ابلاغ گردیده که جهت ارزیابی کیفیت عملکرد افراد در دوره  1 / 7 / 1397  لغایت 31 / 6 / 1398  تدوین گردیده و شامل نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و با گروه هدف اعضای غیرهیات علمی، مدرسان، دبیران، ماموران اداری و آموزشی اجرا می گردد (اعضای هیات علمی رسمی ، تطبیقی و داخلی مشمول این طرح نمی شوند )

 

ارزیابی عملکرد در این دوره بصورت اینترنتی و از طریق سامانهspm.cfu.ac.ir  و یا آدرس ( 10 . 9 . 29 . 90 )  انجام می پذیرد. شایسته است همکاران محترم  با رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل ( فایل پیوست ) و مطابق جدول زمانبندی ارزیابی عملکرد (جدول شماره 10 دستورالعمل )، با مراجعه به سامانه، نسبت به اجرای فرایند ارزیابی عملکرد اقدام نمایند.

 

بر این اساس از تاریخ 17/ 06/ 98  لغایت 31 / 06/ 98  به مدت 9 روز کاری، همکاران فرصت دارند جهت بررسی صحت مشخصات فردی و شغلی وارد سامانه شده و صحت مشخصات فردی خود از جمله پست سازمانی، مسئول بلافصل و محل خدمت و سایر موارد را  بررسی و در صورت مغایرت، درخواست ویرایش و تغییر مشخصات را (مطابق فایل راهنمای پیوستی) برای مدیر سامانه ارسال نمایند. خاطر نشان می­سازد مسئولیت و تبعات عدم تعیین درست ارزیابی کننده (مسئول بلافصل) بر عهده شخص ارزیابی شونده می باشد.

 

تاکید می گردد با توجه به عدم امکان برگشت پذیری مراحل تعریف شده در سامانه و جلوگیری از طولانی شدن فرایند ارزیابی عملکرد، تمدید زمان امکان پذیر نمی باشد. شایسته است جهت جلوگیری از تضییع حقوق همکاران محترم ، این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

خاطر نشان می گردد همکاران محترمی که مشخصاتشان در سامانه نیست، با مسئول نظارت استان / سازمان تماس حاصل فرمایند.

 

درخاتمه ضمن سپاس از مساعدت های معمول، امید است با رعایت مفاد دستورالعمل،  نسبت به اجرای دقیق فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان ، اقدام گردد.  


نظرات کاربران